Murnturb

Feeds

Terkini di Nuffnang

28 September 2011

BERBLOGING DENGAN ANDROID

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada "reader2" ku. Saya harap semua dalam keadaan sihat bahagia disamping keluarga. Ini adalah kali pertama saya berblog menggunakan android, dan untuk follower edarannama.blogspot.com kali ni blog ini akan meluaskan niche daripada niche nama Islam, keagamaan, rumahtangga kepada niche yang lebih luas. Blog ini akan berkongsi tentang tips photografi, kehidupan saya dan keluarga (diari), perniagaan.
Diharap dengan peluasan niche ini akan memeriahkan lagi blog ini. Dan saya ingin mengucapkan banyak2 terima kasih kepada follower2, pelawat Nama Islam dan silent reader, tanpa anda semua tiadalah blog saya ini.
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

yulisetiawanadiningrat said...

ngeblog dengan android...wow...kalo lagi iseng dijalan bisa dong..sambil liat-liat lingkungan sekitar trus sharing d blog.
BTW kalo mau tahu berita seputar jakarta silahkan kunjungi
http://108jakarta.com/
ada berita seputar olahraga dan kullinernya lho

yulisetiawanadiningrat said...

ngeblog dengan android...wow...kalo lagi iseng dijalan bisa dong..sambil liat-liat lingkungan sekitar trus sharing d blog.
BTW kalo mau tahu berita seputar jakarta silahkan kunjungi
http://108jakarta.com/
ada berita seputar olahraga dan kullinernya lho

Lorem Ipsum

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP